Dorpshuis Nieuw Calvaria

Hooilandseweg 18 - Roodeschool

Veur Mekoar

VEUR MEKOAR Roodeschool is een burgerinitiatief uit Roodeschool en sluit aan bij Veur Mekoar Eemsmond.  Dat mensen elkaar helpen is van alle tijden, maar juist in tijden waarin er bezuinigd moet worden en zaken niet meer vanzelfsprekend zijn, is het belangrijk dat we voor elkaar klaarstaan! Iedereen kan wel eens hulp gebruiken. Het vragen van hulp is niet altijd gemakkelijk. Je wilt liever niemand tot last zijn of je weet niet aan wie je het kunt vragen.

Bij VEUR MEKOAR Roodeschool willen we  proberen dit wat gemakkelijker te maken door duidelijk te maken wat er al is en wat er nodig is. Maar ook vraag en aanbod op elkaar afstemmen.

Wat wij aan u vragen is; kunt u iets voor uw dorpsgenoot betekenen of heeft u een vraag aan uw dorpsgenoten. U kunt denken aan:  Moet u een keer naar het ziekenhuis en heeft u geen vervoer? Een incidenteel klusje? Bent u door ziekte niet in staat de benodigde boodschappen in huis te halen of uw hondje uitlaten? Dan kan Veur Mekoar   wellicht iets voor uw betekenen. – Heeft u signalen over voorzieningen, veiligheid of behoeften in het dorp? Wilt u samen met iemand leuke dingen doen, zoals eten, wandelen of klussen? Heeft u talenten of een hobby waar u anderen blij mee kan maken? Ook dan mag u ons benaderen.

U kunt met vragen en aanbod persoonlijk bij een van onze medewerkers terecht op iedere dinsdagmorgen van half 10 tot half12 in de  Steunstee te Roodeschool.

Ook kunt u dan bellen tel 06-83856601

Mailen kan altijd op:  veurmekoarroodeschooleo@gmail.com

Algemene website www.veurmekoar.nl